{"id":4410,"date":"2020-11-03T19:56:32","date_gmt":"2020-11-03T18:56:32","guid":{"rendered":"https:\/\/ledomainedestroistilleuls.be\/bevestiging-van-uw-reservering\/transactie-mislukt\/"},"modified":"2025-04-04T22:28:26","modified_gmt":"2025-04-04T20:28:26","slug":"transactie-mislukt","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/ledomainedestroistilleuls.be\/nl\/bevestiging-van-uw-reservering\/transactie-mislukt\/","title":{"rendered":"Transactie mislukt"},"content":{"rendered":"
Bedankt voor uw reserveringsaanvraag. Helaas is de boeking door een technisch probleem niet soepel doorgekomen. <\/p>\n
Ik nodig je uit om direct contact met me op te nemen per e-mail via hello@ledomainedestroistilleuls.be of per telefoon (0472\/28.05.68) zodat ik je kan helpen.<\/p>\n
Ik kijk ernaar uit om u te verwelkomen,<\/p>\n
Met vriendelijke groeten,<\/p>\n
Tanguy<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Bedankt voor uw reserveringsaanvraag. Helaas is de boeking door een technisch probleem niet soepel doorgekomen. Ik nodig je uit om direct contact met me op te nemen per e-mail via hello@ledomainedestroistilleuls.be of per telefoon (0472\/28.05.68) zodat ik je kan helpen. Ik kijk ernaar uit om u te verwelkomen, Met vriendelijke groeten, Tanguy<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"parent":4398,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":{"inline_featured_image":false,"footnotes":""},"class_list":["post-4410","page","type-page","status-publish","hentry"],"yoast_head":"\n